Avundsjuk på Hermione!

Jag önskar att jag hade en sån där liten tidvändargrej som Hermione får i trean! Hon läser ju så många kurser att hon får hoppa fram och tillbaka i tiden för att hinna med allt. Den skulle vara så jävla passande i mitt liv just nu så att det finns inte.

Jag är så sönderstressad och ångestkvoten är fylld till max. Vet inte vad jag ska göra. En av mina chefer ringde imorrse och sökte mig, som tur var sov jag, så henne får jag ringa senare. Dessutom börjar jag mitt nya heltidsjobb på måndag! Phucking heltid! 9-5! På ett företag som iofs verkar spännande och bra, det är ett bra steg rent karriärsmässigt och jag får en fot in i en bransch jag dyrkat sen jag lärde mig läsa. Samtidigt som jag lovade familjen igår att jag utan problem kunde vara hos dom hela nästa vecka! Fan fan fan! Jag vet inte ens varför jag inte sa något för flera veckor sen när jag var på intervjuerna och allt sånt, fast jag har ett litet minne av att jag sa något till mamman, fast jag kan ju minnas fel.

Så nästa vecka ska jag alltså börja mitt nya helttidsjobb, samtidigt som jag ska vara ute hos familjen, samtidigt som min chef letar efter nya jobb åt mig. Här ser ni tjejen med flyt, phucking för mycket flyt! Har ingen aning om vad jag ska göra! =/ helvete, varför måste jag alltid krångla till det såhär mycket? Det måste fan ligga i min natur att sabba allt. Så fort något går lite bra, måste jag maxa det så att det går bäst, för att sen paja allt! Fan!

Nu ska jag ut i solen, förtränga att jag blivit vuxen för några timmar och bara ta det lugnt, njuta av vädret och komma på några bra planer!

puss puss// en sönderstressad caro<3
0 kommentarer