dagens frågor!

Hittade nyss en av mina favvo-författares bloggar, förstår inte varför jag inte letat tidigare. Mannen är Mats Strandberg, en av Sthlms snyggaste och bästaste bögar, skriver chiclite sjukt bra och krönikor att döda för! Så blev överlycklig när jag hittade hans blogg på en annan stor författarfavorit, Denise Rudbergs blogg. Dock till min stora besvikelse har han tagit en stor bloggpaus sen den 10/08, pga brutet förhållande! =/ usch usch! Stackars lilla vän<3

Hittade iaf en rolig lista som jag tänkte slösa lite tid på! Enjoy!

1) Vad åt du till frukost?
En kopp earl grey, ett glas juice, en skål fjällfil med blandning av linfrön, pumpakärnor och solrosfrön på. Brukar komplitera med en frukt också.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv. Obs! Bara du själv får figurera på bilden.
Absolut senaste är från Kräftskivan förra helgen, kommer längst ner på sidan :) den är inte särskilt vacker, men den är på mig iaf :)

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Min älskling<3

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
vitgrå tråkig färg. + att min dator står på ett bord, har ingen flashig bärbar =/

5) När var du arg senast?
Idag, när jag såg idioterna med masker som demonstrerade! Öppna Giljotin!!

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
När jag lärde känna mina sötnosar, när L 126 skapades<3 sen thg såklart!

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Alla jävla mongolärare + klasskamrater man tvingats stå ut med!

8) Yoga eller löpning?
Yoga, helst på takterassen en tidig morgon i Spanien!

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Njaa, inget av dom.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Veckorevyn, Solo, Hennes, Dagens Media, Expressen, Fredag + flera söndagsbilagor

11) Favoritkaraktär i deckare? Böcker, teve eller film...your choice.
Gunvald Larsson/ Fischer<3

12) Teveprogram du aldrig missar? Och om du gör det så ser du till att spela in eller kollar reprisen.
Just nu är det Lejla Bakar, annars följer jag Top Model och Miami Inc regelbundet!

13) Vem är du avundsjuk på? Eller vilka.
Just nu är jag så sjukt lycklig med mitt liv, jag har världens bästa vänner, människor som älskar mig lika mycket som jag älskar dom, jag mår bra och jag har ett jobb. Jag är helt enkelt så lycklig just nu! Inget kan förstöra min lycka! Så jag är inte ett dugg avundsjuk på någon, jag har allt jag behöver<3

14) Din bästa revansch?
Att ge igen som fan på alla jävla mongon som går mig på nerverna. Kan vara allt från att någon häller öl på mig ute på en klubb och att jag sen knuffar till/slår tillbaka, el hämnas på någon man känt riktigt länge... båda känns riktigt bra!

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa är helt klart den jag har nu, sämsta måste vara Magnus från Centurion!

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta?
Testiklar från något djur, råtta, hund, katt el magsäck/hjärta.

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Just nu är det många författare som jag längtar till att få träffa igen, men det är ju snart dags igen! Sen är det Ola Salo, Marilyn Monroe (om man får väcka någon från de döda) + massa massa fler!

18) Kaffe eller te?
KAFFE!!!!

19) Skostorlek?
37-39, beror på vad det är för skor.

20) Hur ofta är du på IKEA?
Två-tre gr per år, beror på hur ofta nån får dit mig.

21) Om du hade fem miljoner över....vad skulle du då köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Skulle köpa mig en egen lägenhet, bjuda mina sötisar på en lång och härlig resa till Thailand! Samt skänka en massa till välgörenhet! + äta skagenröra och choklad minst en gång om dagen i flera år framöver! :)



puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer