dagens roligaste!

Då jag fortfarande har veckans största matkoma, så tänkte jag ta det lite lugnt innan jag börjar ringa. Är så sjukt mätt att det inte ens är logiskt! Älskar buffeér o kinamat, så tillsammans blir det ju himmelriket, medan man äter! Men nu mår jag bara illa! =/

A i for age: 19! snart fyller jag systemet!
B is for booze of choice: Helst fruktiga och färgglada drinkar! Starka men som inte smakar sprit!
C is for career: Har precis börjat som b2b säljare!/ Kunskapens Väktare/Litteraturens Vingar!
D is for your dad's name: Uffe
E is for essential items to bring to a party: Groggvirke el en påse chips!
F is for favourite song at the moment: Curly Sue med Takida, samt Almost hade you - Simple Plan
G is for favourite game: Ordfejden! Vinner stenhårt varje gång! ;)
H is for home town: Aspudden i mitt hjärta!
I is for instruments you play: Jag är en gud på Blockflöjt och Luftmarakas, annars inget!
J is for jam or jelly you like: Hemmagjord hallonsylt! el blåbär el hallon el jordgubb!
K is for kids: Nepp, men jag vill ha min lilla bebis Frans snart<3
L is for living arrangements: Lägenhet
M is for mother's name: Christina/kvinnan
N is for name of your crush: <3
O is for overnight hospital stays: När jag opererade bort blindtarmen vid 9-10års ålder
P is for phobias: Råttor, + alla djur i stora mängder!
Q is for quotes you like: Motto? Då är det Carpe Diem!
R is for relationship that lasted the longest: Jadu, beror vad för slags relation man pratar om :)
S is for sartorial style: Klädstil? Klänningar o kjolar + pumps el converse
T is for time you wake up: 06.00, djävulens klockslag!
U is for underwear: Färglada undies som helst matchar dagens bh!
V is for vegetables you love: Avokado o majs!
W is for weekend plans: Kickoff med jobbet, kräftskiva med gänget + massa massa mer!
X is for x-rays you've had: Bara ultraljud när jag hade blindtarmensinflammation
Y is for yummy food you make: tacos o thailändskt. Men jag är bättre på efterrätter!
Z is for zodiac sign: Lejon

puss puss//en arbetande caro<3
2 kommentarer
Anonym

woho är också sjukt taggad! :D har fått klartecken av mam också så nu är det bara att packa och dra. vart ligger det förresten?:p mattes land?

caro

Haha jadu, jag har kunnat namnet, men just nu har jag glömt bort det! :O men jag smsar så fort jag får reda på det! :D



Det kommer bli så jävla bäst<3