Happy Pride för fan!<3

Oohh! Jag är så jävla lycklig att det känns som om jag ska gå i bitar eller spricka! Jag är bara så lycklig, och jag älskar den här känslan - den får aldrig ta slut! Det har varit en helt underbar och perfekt dag, inte ens spöregn kunde stopp oss! Paraden var i år bara så sjukt jävla vacker! Hela lilla jag fylldes av lycka, värme och kärleken gick att ta på under hela paraden! Ohh får rysningar bara av att tänka på all glädje, kärlek och stolthet som var runtomkring oss! I år var det rekord på antalet vagnar, tror det var över 150 vagnar/lastbilar/flak + hur många andra mindre organisationer + massa massa mer! Jag fick se Gaypoliserna!! Och det värmer så phucking mycket av att se dom! Jag vet att jag ofta kläcker ur mig massa dumma saker om dom, satt och skrek på dom igår i tanto, men när jag ser dom komma gåendes i paraden rinner allt hat av mig och jag blir lycklig och stolt över att se dom små farbröderna blå!
   Utöver det fick vi se lite andra kända människor! Några bra, och några lite mindre bra! Mona Salin är självklart en stor favorit! Samt miljöpartiets språkrör Maria och FI´s Gudrun Shyman. Sen såg vi även en gammal barndomsidol, snubben från Mosqutio, jag har för mig att han heter Jonas, eller Magnus, eller kanske Klas.. så jag vet inte riktigt. Men söt är han iaf! Sen såg vi lite andra halvkända människor! Men mannen som fick mitt hjärta att smälta är iaf Indiens homosexuella prins! Det är bara så vackert att han gick ut och sa det, otroligt modigt med tanke på att han kommer från ett land där man får sparken från sitt jobb om man upptäcks och där det anses som kriminellt! Han är en riktig hjälte! 
   Sen såg vi även mina älskade Gayscouter! Synd attt jag inte kände igen någon i år, men det ändå väldigt kul att se att dom var med i år igen! Paradens sötaste och bästa person som vi såg var THG´s egen gympalärare och alla tjejers favorit - Jocke! Jag bara skrek rätt ut när jag såg honom! Och han kände igen mig och ellen, vi/mest jag skrek som två galningar efter honom! Så sjukt söt! Finns ingen sötare lärare än honom!<3
   Dagens äckligaste och minst roliga person som vi såg var självklart Sveriges största äckel - Linda Rosing! Sitter längst bak på ett stort vitt flak med sin bästis Bobby, iklädd ett för litet genomskinligt vitt linne så man såg allt och lite till. Snälla tragiska människa, ta hand om dina barn istället för att sitta där. Du är en skam för alla mammor! Dessutom borde hon lära sig att skriva, någon sämre har jag aldrig träffat!

Nog med hat för idag, det här är en dag i kärlekens tecken! Jag är bara så glad och lycklig fortfarande! Jag o Ellen var på plats redan vi 2, paraden kom väll inte till oss förrens vid 3, men det var så värt det! Regnet började falla men det var ändå helt underbart. Sen kom Natti,Jennie,Naddi, Carly, Emmy, Maria och deras kompis! Tack för att ni var med och gjorde den här dagen helt phucking bäst!

Det här är enligt mig en av topp5 bästa dagarna på året. Förutom typ nyår, halloween, jul, så är pride som står mig närmast hjärtat! Så phucking underbar dag! Det slutade med att vi hoppade in i slutet av tåget, jag och natti gick med våra fest-slipsar, skrek, dansa och vinka åt allt och alla! Resten gick en bit bakom. Jag kände lyckan och värmen från andra människor i tåget + alla som tittade på. Det var kärlek och glädje i luften! Jag var stolt över mig själv, över mina vänner, över dom som vågar komma ut och gå i paraden, alla som är där och stöttar + alla som bidrar med glädje och kärlek! Så vackert och så underbart! Finns inget bättre än sådana här grejer<3

Det är sådana grejer som Pride som får mig att inse hur mycket jag brinner för det här, det är sånt här jag vill arbeta med i framtiden. Jag vill sprida budskap, förståelse, information och kärlek. Jag vill öppna upp ögonen för människor och lära dom allt mellan himmel och jord som har med kärlek,sex och relationer att göra. Men jag brinner lite extra för HBT-frågor som självklart kommer vara centralt i mitt arbete!

                     

puss puss //en glad och lycklig caro<3
6 kommentarer
En av Piff o Puff

Linda rosing är sexy;)!

caro

Visst, hon är jättesexig! Typ lika sexig som mögel, svettiga fötter och döda as - på en och samma gång! Kvinnan är patetisk och borde ta hand om sina barn istället för att skämma ut sig som hon gör!



Dessutom är du är porrskadad om du tycker hon är sexig!



Happy Pride :)

En av Piff o Puff

lite onödigt kanske, men as är någonting som redan är dött;)

caro

Det vet jag väll, man har väll sett Lejonkungen?! :)

YEAH

Är det något som är patetiskt så är det den här bloggen

caro

Till YEAH, skriv med ditt eget namn nästa gång, så kanske jag kan reagera över din kommentar.