HT för fan!

Bry er inte om att jag kanske ruttnar bort, till en liten liten liten smula av mitt forna jag. Bry er inte för guds skull! Lämna landet och res bort från underbara Sverige! Bry er inte om lilla mig, som stannar kvar och väntar som en övergiven hund! Bry er inte om att jag saknar er för fan! Jävla HT, när ska vi har våran HT-kväll som har varit planerad i typ 2 månader? Hur svårt kan det egentligen vara för 5 personer att befinna sig på samma plats samma tid? Tydligen väldigt svårt! =/ Ni kan ju höra av er om ni läser detta, kan ju vara kul att veta att ni lever och att jag lever! Saknar er tjejer<3




puss puss// en saknande caro<3
6 kommentarer
Anonym

jag lever. och kan ses ofta, men vissa bangar och andra har inte tid och jobbar. vi måste lära oss att prioritera.

<3 saknar dig

Anonym

fast du har ju inte direkt hört av dig så mkt heller? :p kanske får du också ta lite initiativ

caro

Jag saknar er som fan!<3 men det försöker jag ju, ibland.. men det är inte alltid det funkar! =/ men nu på tisdag! Då jävlar! :D

Anonym

haha aah och det var ju party . jag var nykter, linda var någon annanstans, ett människa där vi ogilla, en pojke kom in och man undra vad i helvete han gjorde där?! så ja det var ju lyckat ..... hhaha

caro

hahah njaa.. det blev ju inte precis superkalaslyckat, men det får det bli nästa gång istället! :)

Anonym

ofcourse!<3