istället för fyllesms...

Tänkte jag att jag redan nu kan säga att jag kommer sakna dig ikväll! Vill verkligen att du ska med ut ikväll, det kommer inte bli detsamma utan dig! Jag ville bara säga att jag är så jävla glad över att vi höll vårt löfte till varandra, bästaste löftet jag någonsin har gett någon! Och det har hållt! Helt phucking underbar tid med dig stumpan, och mer kommer det bli<3

   Du är min lilla solstråle, min andra halva, prinsessan i mitt liv, allt och lite till!





Ser att klockan är över halv, tjejerna är här om mindre än 30 min, älskling om du ångrar dig, så ring mig så möter jag upp dig någonstans! Nu är det jag som ska lyssna på dålig musik på för hög volym, göra bål till tjejerna, göra mig iordning och dricka lite vin!

Trevlig kväll allihopa! Och Grattis Stockholm! Woho! typ :)


puss puss// en taggad caro<3

0 kommentarer