kom undan, igen.

Yes, jag klarade mig ur allt. Har pratat med alla chefer nu, rett upp alla missförstånd, ljög om att det nya jobbet kom helt plötsligt och allt är uppklarat. Jag jobbar inte hos familjen nästa vecka, utan går på utbildningen på det nya jobbet. Gjorde kontraktsbrott några gånger om, men även det löste sig.

Istället för att bli arga på mig för att jag inte sagt något tidigare, och för att jag lämnar alla i knipa och sviker många, så önskar dom mig lycka till. Båda cheferna var glada för min skull för att jag fått ett nytt helttidsjobb, och att jag var välkommen tillbaka så fort något ändrade sig på det nya jobbet, bara att ringa så skulle dom fixa något nytt till mig. Familjen vill fortfarande kunna ringa in mig så fort jag har tid och lust!

Alla mina planer fungerade, jag har pratat med alla, allt har löst sig, och jag klarade mig ur en massa knipor och kontraktsbrott + massa mer. Som vanligt klarade jag mig med skinnet i behåll.

Om det känns bra? - Inte ett jävla dugg.

puss puss// en kontraktsbrytande caro<3
0 kommentarer