Kvällens resultat, phucking bäst!

Vet inte ens vad jag var nervös över. Det här var en av sommarens mest lyckade kvällar! Vi träffades i aspis centrum, köpte lite grejer till, hämtade natti innan kidnappningen började. Vi plockade upp jennie i bilen, varför vi hade någon form av utklädning vet jag inte... jag som alltid har humorn på topp valde en enkel men fin vintermössa! Sanna däremot var ett bi, natti hade festslipsen och naddi hade kattöron! Sen virra vi runt med jennie ett bra tag innan vi slutligen kom hem till natti! Där blev det korvgrillning över spis, mycket skratt och skvaller!
Under tiden kirrade vi en gemensam present till Jennie, en bok som vi alla skrev massa fina saker i som vi sen ska fylla på under åren! Jag som alltid älskar att skriva skrev självklart en bibel medan tårarna sprutade! Men jag tänker inte inse det hela helt ännu, jag tar en timme i taget, snart kommer min hjärna släppa blockaden. Men inte riktigt ännu!
   Kommer komma upp massa bilder sen, har förevigt varenda minut av kvällen! :) men är för trött nu, så allt kommer upp senare.

Tjejer, ni är helt phucking underbara! Ni får mig att må bra och gör mig lycklig. Är inget utan er fyra! Det är vi fem mot världen! Aspudden-genen föralltid! <3

Kvällens bästa: "Jennie, ducka jävligt djupt nu om du vill överleva till din 20 födelsedag!" - Sanna

Älskade Jennie, du kommer även få en present av mig under veckan. Vad det är får du se då! Även om jag vägrar inse det, så kommer du åka, men inte Ännu! Så det är fortfarande låååång tid kvar, eller iaf några dagar kvar!


Min stora kärlek, du är det finaste jag vet när allt annat här är falskt och fel<3



puss puss// en lycklig och trött caro<3
2 kommentarer
Jelly

Ni är bäst tjejer!

jag kommer aldrig träffa nån lika fantastisk som ni!tack för allt, jag kan inte säga hur mkt ni betyder för mig!!!

och boken va jätte fin, men texten har redan blivit lite suddig av tårar på ett ställe.. ska skärpa mig nästa gång jag läser den :P

Älskar er föralltid!! <3

caro

Men du är bäst! =)

haha du får bära cyklop nästa gång du läser den! :D ja vet, vi är världens bästa gäng! Och inget kommer någonsin splittra oss!! :D



älskar dig<3 och resten av L 126<3