lovely lovely lovely<3

Gårdagen var precis vad jag behövde! Det var helt phucking underbart från början till slut! En hel sommar har gått utan att vi har setts ordentligt. Med ordentligt menar jag med en stor middag, massa skvaller, skratt och sen en avslutning bestående av sjukt stor skål med marängswiss! Helt phucking lovely! Har verkligen saknat våra kvällar otroligt mycket! Märkte det under middagen hur mysigt, roligt o underbart vi har ihop! Alla pratade i mun på varandra, skvaller, skratt o gamla historier blandades med det allra senaste hemligheterna och planer inför framtiden!

Det blev jag,emly,malin o madde som sågs hemma hos mig! Ni som känner oss vet att vi inte var ett komplett HT, men tydligen var ernst sjuk. Så det blev ju inte en riktig HT-reunion! Men vi hade en helbäst kväll iaf<3

Shit vad jag har saknat det, och jag vet att det kommer bli en tuff höst framför oss! Jag som jobbar heltid, malin som pluggar, emly som jobbar väldigt långa pass o madde som vi inte riktigt vet vart hon tar vägen ännu, o sen ernst som jag inte vet någonting om längre. Iaf, det kommer bli jobbigt, men jag röstar för att vi bestämmer ett datum, och det datumet gäller! Oavsett vad som händer, så ska det gälla. Jag kan gå med på att dödsfall/stora skador/allvarliga sjukdomar som måste behandlas just den dagen - går bra som ursäkt! Men annars är det det datumet som gäller! Vad säger ni om det tjejer?!

Tack tjejer för att ni gjorde kvällen igår till helt phucking underbar! Vi har många många såna kvällar framför oss under den här hösten! Det ska jag se till! Ni tre är bäst<3

puss puss// en arbetande caro<3

4 kommentarer
Anonym

<3 vi är bäst tillsammans !! . vi satsar på söndagsmiddagar?! det behöver ju inte bli så sent om man jobbar dagen efter och så. och på söndagar brukar man kunna :p.



<3 älskar dig,

caro

:D Men söndagar funkar för mig! Jag kommer ju i princip upp alltid jobba, så det spelar mindre roll! Men kör vi söndagsmiddag så blir det ju en perfekt start på den nya veckan! :D <3 låter skitbra!!



älskar dig pufflis<3

Anonym

bra. fast vi börjar nästa söndag. måste äta hemma på sön me familjen.. fast fan. ja jobbar ju nästa söndag .. :o hahahah vi får börja me söndagsmiddagarna om 2 veckor!! :D <3

caro

Det låter kalas! Så hinner alla skriva in det i sina kalendrar o bestämma plats o sånt! :) bra med lite framförhållning! :D <3