Min bästis Blondinbella!

Ja, fast inte på riktigt. Men jag hade sjukaste drömmen någonsin där hon var med. Vi var kanske 14, el jag var 14 och hon var då 12?! Väldigt små och söta var vi iaf, hon hade sitt långa blonda hår, tandställningen var på och hon var sveriges största bloggerska då med.
Vi var hemma hos henne och sprang omkring i hennes gigantiska lägenhet, tror även en liten Mini-Nils var med med baggy jeans och keps på snedden. Det bästa var när jag fick se hennes gigantiska klippbok, som innehöll varende artikel som skrivits om henne, som hon skrev små kommentarer om nedanför. Sen skulle hon springa iväg till affären för vi skulle baka pannkakor, så hon bädda ner mig i en gigantisk säng (som självklart hade sänghimmel och var allmänt prinsesslik) sen vaknade jag precis när jag skulle börja rota igenom hennes saker!

Vad är det som styr drömmar egentligen?! För det här var ju bara en för sjuk dröm... Sen när skulle jag och Blondinbella vara bästisar.. Ja, jag erkänner att jag kanske råkar gå in på hennes blogg lite då och då, eller kanske lite oftare ändå. Och jag har dessutom sett henne live en gång här på mitt lilla söder. Men utöver det, nada. Kan kanske ha att göra med att jag blev så arg på alla MUFare som gick i tåget igår?! Visst, det är ett fritt land och tåget är till för alla som vill visa sitt stöd för HBT-personer. Men då ska man fan inte gå samtidigt och klanka ner på andra människor. Då har man liksom inte förstått grejen med varför man går i ett tåg där alla är välkommna! Så tyvärr MUF, kom tillbaka när ni fattat grejen och mognat lite!

Men vem vet, någon dag kanske det blir jag och Blondinbella som seglar in på Bindefeldts nästa glamparty! Som Stockholms bästaste bästisar! Eller kanske inte...



puss puss// en drömchockad caro<3
0 kommentarer