now I´m a believer!

Jadu, vad har hänt sen sist då? Egentligen för mycket för att ta upp bara här, egentligen borde man sammankalla någon form av möte, egentligen inte alls. Kvällen med Jennie och tjejerna var det bästa som har hänt på länge, finns det några som får mig att må bra, och där jag kan vara mig själv fullt ut så är det med dom. Finns inga andra på denna jord som jag mår så bra med som just dom fyra! Vi fem är som en hand, det ultimata bästa och man kan över världen med den! Fan vilken otroligt bäst beskrivning på  oss fem, och jag kom precis på den!

Utöver det, jag har börjat på mitt nya jobb. Vad kan man säga om det? Utbildningen hade sin andra dag av tre idag, vi är fem nya inklusive mig. En bäst (jag), en assnäll och rolig, en snäll och söt tjej som liknar Karen från Mean Girls, en blyg kille som liknar Roy från Macken, och sen en till tjej som jag inte pratat så mycket med :)

Har även träffat mitt störst fan, eller han är snarare tvärtom, fast jag tror det bara är fejk, Egentligen älskar han den, men vågar inte erkänna det. Han kommer även att gästblogga här någon gång framöver, får se när det blir. Gårdagen var en av de bästa dagarna på länge. Mår bra av att vara med dig pluttis<3

nu har jag sjukt mycket teori som väntar, har hela dagen + natten på mig. Håll alla tummar ni har, imorrn gäller det!

Puss puss// en glad men sjukt nervös caro<3
0 kommentarer