Vi är alla vinnare?!

hahaha glöm det, nu är det blodigt allvar som gäller! Tävlingen har precis börjat på jobbet, och alla är taggade som satan! Vi ska ha fått iväg minst 40 mail till nya kunder innan fredag kl 17.00. Har man fått det är man med och tävlar, sen den som fått mest vinner! Självklart missförstår jag hela skiten och ringer på en massa återkomster och skit hela förmiddagen, innan chefen upplyser att dom mailen inte räknas!! Faaan! Iofs hade jag bara fått iväg 4, nu är dom döda, el typ 1 kanske räknas!! Fan!! Nu måste jag börja om från början! Om det går bra för mig, njaa, jag har ju inte direkt ledningen, det kan jag ju inte skryta med, o jag ligger inte precis på andra,tredje el fjärde plats... så det går ju sådär för mig! Men jag tappar inte glöden, jag ska ringa konstant till nya resten av dagen! :)

Dessutom så är ju plast ganska fint också?! El vad man nu får på femte plats?!

puss puss// en arbetande caro<3

0 kommentarer