Omagad!

Jag vet inte om det är jag som är seg, eller om alla bara glömt att berätta det för mig. Råkade gå in på facebook och hamnade i en person jag känners album från sommaren, och ett ord Omagad! Snälla människa! Har jag missat det, eller har alla andra också gjort det? Hoppas på det sista, hatar att vara den som är helt sist! Ni bara måste gå och in spana in dennas persons fotoalbum, och speciellt en sak! Det ser inte riktigt klokt ut, och jag kan inte förstå det. Vi visste alla att det skulle hända, men resultatet, njaaa! Mest tycker jag att det är sorgligt då människan är så ung, och troligtvis hjärntvättad. Men iaf, spana in bilderna!! Sen tänkte jag på en annan sak;
 Hur stora är oddsen för att två från samma lilla klass går och gör exakt samma sak?! Det är dagens rebus det.

Hör av er så säger jag vilket album ni ska spana in, om ni inte redan gjort det dvs! ;)

puss puss// en vetande caro<3
0 kommentarer