one down, four to come!

Har nu kommit hem från min första arbetsdag den här veckan! Är så sjukt trött, känns som jag byggt Cheopspyramiderna själv på en dag, riktigt slitet arbete! Dagen på jobbet har flutit på nästan snabbt, är så nöjd med mina arbetskamrater att det blir så mycket lättare. Sen att jag inte sålt något hitills är en annan sak, jag har iaf inte samma centurionångest varje morgon! Är dock lite nervös över mitt spontanbokade möte med chefen imorgon, hon vill disktuera min tripp till GBG med Leopard! Har hon rätt att stoppa mig? Det är ju inte precis så att jag umgås med fienden! Dessutom kommer ju en av delägarna vara därnere samtidigt, iofs kan det ju ha att göra med att han är delägare i två bolag, VD för två snarare. Innan han ens fyllt 30! Helt sjukt! Jag är 19, och vad är jag chef över, hitills ingenting! Fick ju iofs ett erbjudande för några år sen att ta över en ganska bra firma, dock tackade jag nej! Det var min egna lilla Far som hade någon framtidsdröm om hur jag skulle ta över hans plåtslagarfirma och se hur firman går i generation till generation. Sen fick jag visa mina kunskaper genom att klippa rakt i en plåt. Då resultatet en timme senare blev ett hackigt snett streck och söndertuggad plåt, dog det erbjudandet ganska snabbt och vi har inte pratat om det sen dess!

Hann dock med lite shopping innan jag kom hem! Har hittat den perfeka shoppingtiden i Sthlm, när butikerna nu behagar att ha öppet, måndag kväll en timme innan stängning är det helt perfekt! Mer om dagens bästa köp kommer senare! Men det var en helt perfekt shoppingtid, bara några få människor som strosar lungt och sakta omkring, biträden är trevliga och hjälpsamma och allt känns helt perfekt! Jag började undra var alla Sthlms shoppingmänniskor var någonstans när jag gick där och strosa, jag hittade dom ganska snabbt: på min tunnelbana hade minst 50000 pers knöckt ihop sig, samt i Currybutiken i slussen! =/

puss puss// en glad caro<3
0 kommentarer