pigg som en potatis!

Är det såhär det ska vara att bli vuxen? Gå upp svintidigt, jobba i 8 timmar, komma hem, vara död, fixa en massa saker, få för lite sömn och sen börjar det hela om igen?! Känner redan nu hur den här veckan kommer bestå av sömnbrist! Om jag tycker om att klaga på att vara vuxen?! Japp, efter att ha knarkat Nemi den senaste veckan känner jag mig mer och mer sugen på att försova mig, äta godis till middag och klunka kall öl varje kväll! Nästan iaf, el mer njuta av barnasinnet och slippa allt ansvar! Får försöka kombinera det hela på något sätt :)
Chefen påminde mig imorrse om vår "lilla" läxa, lyssna igenom 60 kaptiel av Brian Tracys kloka visdomsord. Sen ska vi ha en liten sittning och diskutera kapitel för kapitel! Det är så man ruttnar, jag har hitills bara tankat över 14 kaptitel till Doris, och jag har inte ens börjat lyssna. Tog mig en aningens för lång tid att kirra ipoden, hade glömt bort lite hur det hela fungerade.
Resten av kvällen prioriterade jag mig själv helt, tog promenad, långt bad och läste massa underbar Nemi och Sex - en politisk historia, båda helt otroligt bra! Vilket dock resulterade i att jag kom lite efter i tidsschemat, vilket innebär att jag får hacka lunchen imorrn bitti istället för att kolla på Kalle och Chokladfabriken! =/ 
Jaja, smällar man får ta när man blir vuxen!

ps. jag längtar längtar längtar tills jag får ta mer vuxenpoäng<3 :)

puss puss//en lycklig men trött caro<3
0 kommentarer