pricken över i, verkligen!

Har varit en lång och seeeg dag, pratade med väldigt många trevliga norrlänningar, mina favoriter hitills! Haft samlyssning med min mentor, men hon tyckte att jag var skitbra, verkligen kunde sälja in produkten, enda lilla petitessen var att jag pratade en aning för fort. Men det blir bättre sa hon! Fick iaf iväg 7 mail, inte lika många som målet. Men jag är taggad inför imorrn! Då kommer halva kontoret vara borta, så jag tänkte passa på att ta mitt första samtal i stora rummet! Annars brukar jag stå ute på rökrutan, konferansrummet, sno chefens rum el typ gömma mig i en skrubb. Men imorrn ska jag banne mig våga!

Utöver det har dagen varit helt underbar, blev hämtad efter jobbet av min prinsessa ellen! Jag vet inte varför, men vi har inte setts på sjukt länge! El över en vecka iaf, så nu var det dags att ses. Nu när båda jobbar heltid kan jag tänka mig att det kan bli svårt att matcha scheman, men vi får lösa det på något sätt! Först gjorde vi ett varsitt bankärende, redan här blir det vuxenpoäng! Känner mer och mer att jag blir mer besatt av att samla dessa små poäng, men numera behöver jag inte göra så mycket. Av någon anledning är det poängen som kommer till mig och inte tvärtom, yes, jag har slutat att jaga! :)

Sen blev det världens godaste middag på en skitbra sushirestaurang nere på kungsgatan! Enda minuset var att jag inte fick någon avokadobit =/ men annars var det verkligen supergott!
Efter massa sushi blev det dags för lite shopping! Twilfit, som jag numera är klubbmedlem i, hur det nu kom sig?! Har årets bästa rea! 25% på alla märkesunderkläder! Jag och Ellen tog varsin korg och började fylla! Sen när vi räknade ut vår vinst la vi tillbaka lite! Men det blev iaf tre helt underbara par Hanky Panky! My favourites in the World!! Om du någon gång ska överraska en tjej, köp ett par såna! Du kan inte misslyckas, hon blir överlycklig och du kommer garanterat få se henne springa omkring i dom, slita av dom framför dig och massa annat mys! ;) världens tips!
   Det blev färgerna Buttercup, Lilac och Rea Teaberry! Så sjukt snygga! :) + en fin bh och världens sötaste ask med "Make out mints" från Hollywood! Allt gick på 500! Det är vad jag kallar riktiga kap! :D
Dessutom är jag och Ellen så sjukt värda det, med tanke på hur hårt arbetande kvinnor vi är! ;)



Sen blev det lite mer småsaker på HM, hårfärg till modern, duschkräm, spegel till syster och sthlms finaste strumpor! Perfekta nu när vi förmodligen går mot kallare väder snart. "Warm feet, cold heart" står det på dom, och jag älskar dom!

Tack sötaste ellen för en helt perfekt middag och shopping på stan! Världens finaste flicka<3 är så glad över att vi höll vårt löfte, och att det fortfarande håller! Så fort du fått ditt schema ska vi planera in ellen+caro-dagar! :) älskar dig<3

puss puss// en lycklig caro<3
0 kommentarer