repeat!

Känns som nån liten jävel tryckt på repaet, och som att livet bara upprepar sig varje morgon! Är så sjukt trött, ändå somnade jag vid elva och sov konstant hela natten, men det räcker tydligen inte. Får bli läggdags klockan 9 ikväll då!
Näst sista dagen kvar av tävlingen, vet inte om jag ska ge upp el om jag ska satsa järnet o spöa alla, har inte riktigt bestämt mig. Jag funtar på att köra hårt fram till lunch, och sen se vad som händer efter det!

För er som inte visste om det, Trix har taggat sig, sjukt otippat! Kan knappt förstå det själv, så för er som inte visste det, så vet ni det nu. Det är en not med texten "Hjälp mig flyga", fast på tyska! Från Tokio Hotels text! Jag tycker det är kul med något nyskapande, en sån här konstallation som hon har, att sen ha den resten av livet inpräntat i huden har iaf inte jag hört talas om! Så modigt gjort Trix, hoppas du är nöjd! :)


vad jag bryr mig om nu
är att från samma säng
lyssna till samma regn



puss puss//en lycklig caro<3
4 kommentarer
Trixie

Den gick på 1000 spänn, så det var faktiskt helt okej ;)

caro

Där ser man! På en skala från 1-17, hur nöjd är du?! :)

Trixie

Typ 20...det känns as bra faktiskt. Adrian trodde att jag skulle börja ångra mig vid det här laget, men tji fick han xD

caro

Hahah okej! men det är ju asbra! Men det är ju bra ;) eru hos han nu el? Han borde fan gästblogga hos dig ;)