rhodosreunion + malin=sant!

Så ser planerna ut för kvällen, tror det blir vi som drar ut! Ska bli riktigt kul, verkar som kvällen och natten har mycket att erbjuda, gäller bara att hitta guldklimparna! Fast det brukar aldrig vara något problem när vi är ute! 
   Men jag måste erkänna att det är så sjukt synd att inte fler ht följer med ut, alla verkar jämt ha planer på olika håll, så det har inte blivit så mycket ht under den här sommaren. Otroligt sorgligt och helt åt helvete om någon frågar mig, men jag tänker inte kasta sten i glashus, jag är inte direkt den mest tillgängliga personen och jag har också bangat då och då. Så att det skulle vara enkelt att samla ihop oss fem, är ingen lätt match, tyvärr =/
   men min plan är att när allt kommer igång igen till hösten så kommer alla få någon typ av schema, vilket gör att det kommer bli mycket enklare att hitta dagar och kvällar då alla kan träffas! Kan säga mitt schema redan nu - phucking heltid! Dolly Parton i ett nötskall; 9-5! så kvällar och helger är jag bäst tillgänglig! då får vi fanimej kirra några htkvällar! Saknar er mina små ärtor<3

Saknar även mitt älskade rhodos och människorna därifrån! Om man bortser från alla äckliga inkastare, el alla var ju inte äckliga, men många var det. Bargatans trevligaste inkastare är fortfarande vår favvo Adam/Ärtan/Hjärtat! Tjejer, vi måste hitta honom och kirra en liten reunion! :)
   Saknar även känslan av att bara komma bort från tråkiga sverige o alla beiga människor här! Samt att få umgås med mina älskade älsklingar 24/7, eller nästan iaf! ;) hahahha! Förutom vissa enmanna utflykter så var det vi fyra för en hel vecka. En av de bästa veckorna i mitt liv! Saknar er och den veckan!<3 men vi får se till att boka in en lika underbar resa snart igen! Jag är lite sugen på Paris! Eller upptäcka London! Eller något annat exotiskt! Fast först på kalendern är ju sjävklart till Jennie! fast det pratar vi inte mer om nu! Istället kommer tre helt underbara bilder från rhodos<3

  
ni betyder mest, och tillsammans är vi bäst<3

puss puss// en saknande caro<3
0 kommentarer