rutiner funkar, i ca 12 min.

Börjar redan sega ihop för dagen, och då är det endå 5 min kvar till lunch! Dagen till ära ska min lilla Far få bjuda på lunch! Det blir den klassiska kinakrogen med buffé, som numera är min granne! Det är skitgod mat där, och vi på kontoret har rören från köken precis vid ett av fönstrena! Så under hela dagen, främst efter lunch så hänger en tjock doft av friterat och sötsurt i luften! Lite lätt illamående av det i början, men nu har jag vant mig och blir bara hungrig varje gång det sker! Dvs varje dag!

Är så sjukt trött, det är ju torsdag! Det som brukar vara min sista arbetsdag, under hela våren var det ju så när jag arbetade med familjen! Jag brukade komma hem vid 7, ta ett bad och somna innan 9! Fast det var flera månader sen, så sitter rutinen fortfarande kvar och jag är som dödast på torsdagkvällar!

Det enda jag längtar efter nu är ett långt, varmt bad, tända ljus och massa mysigt skum! Sen krypa ner i nerbäddad frasig säng, öppna ett helt nytt paket av Ben & Jerrys och kolla på film! Hoppas hoppas hoppas verkligen min kväll blir så!<3 Funtar tom på att köpa en ny smak, har ju min gamla klassiker Phishfood som jag dyrkat sen 12år när jag o Natti lalla runt i Mataro Park´s köpcentrum 10h/dagen i en månad! hahah! Bästaste minnena därifrån!
   Men det känns som om jag mognat, som jag vågar ta ett kliv vidare i mitt liv och helt enkelt våga byta favvosmak! El iaf välkomna en ny sort i familjen<3 Funtar starkt på deras halvnya smak Fossil Fuel!



puss puss// en lunchande caro<3
0 kommentarer