sjukt nervös, men inför vad?

Jag förstår inte, men jag är bara så sjukt nervös, och det är inte ens någon jättestor grej jag ska göra. Jag ska snart iväg och träffa tjejerna, ska bli så sjukt mysigt och kul, och själva anledningen till träffen är iofs en stor sak. Men jag vägrar fortfarande ta in det. Jag varken vill eller kan. Det är som en enda stor blockad i hjärnan, jag vill inte jag vill inte jag vill inte! Jag är som en gravid, förtränger det tills någon berättar det för mig! Fan också, måste ta in det snart, men inte än, inte ikväll iaf. Det är jag inte redo för. Har egentligen inte ens tid att sitta här, men jag måste bara skriva av mig. Känner redan nu hur den här kvällen kommer bli full av tårar. Men dock så mycket kärlek! Fan också!

älskar er tjejer, ni är bästaste<3 även om vi kanske splittras kroppsligt runt om i världen, så är det fortfarande vi som hör ihop! Glöm aldrig det! <3




puss puss// en sorgsen caro<3
0 kommentarer