snart ere lördag igen!

Fast idag är det ju fredag, är så trött att jag vill låna chefernas toalett och bädda ner mig i deras badkar i några timmar! Klockan 1 kör vi igång igen, och då ere bara några timmar kvar tills vi slutar! Idag har det varit första dagen för ringning! Vi har fått ringa våra egna samtal nu, till riktiga kunder! Det har gått bättre än förväntat, har hitills avverkat 10. Två sura som inte ger bort saker, en som ville ha mail några som jag ska återkomma till, några som inte svara och 1 som var intresserad!! :) minst till julklappar!! Känner mig så otroligt bra som lyckas kirra nästan en deal första riktiga arbetsdagen! Så nu ska jag skicka iväg massa info o sen ringa nån gång nästa vecka!

Sen vid 4 är det fredagsöl med jobbet som gäller! Shit va mycket vuxenpoäng den meningen innebär! :) skönt att man får sluta lite tidigare på jobbet för att gå o dricka öl! Nu är ju jag inte så överdrivet förjust i öl, men det behöver ingen säga högt! Får se hur det blir me resten av kvällen :)

puss puss// en arbetande caro<3

0 kommentarer