söders nya matmor är född!

Jag har bara ett ord för att beskriva mig själv just nu: Stolt! Som en jävla tupp! Har inom loppet av en timme gjort sjukt mycket köttfärssås, räcker till minst 7 matlådor, + 5 lådor med stekt kyckling! Det enda som behövs nu är pasta/ bulgur/ svart qunioa om jag vågar mig på det! Sen lite sås till kycklingen som tar högst 10min att göra och tadaa över 10 helt perfekta, asgoda och nyttiga matlådor redo att ta med till jobbet! Vuxenpoängen bara haglar! Känner att dessa poäng bara ramlat in över mig dom senaste dagarna! Har även en massa för nuvarande hemliga planer, men när dom väll går i lås, jävlar i min lilla låda vad mycket vuxenpoäng jag får då! ;)

Nu ska jag unna mig ett långt och hett bad, klunkandes te tillsammans med Nemis näst senaste album! Har nyupptäckt världens bästa serie, och kan inte sluta läsa! Längtar så mycket till Gbg där jag ska köpa dom album jag saknar, samt försöka träffa Lise!



puss puss// en stolt caro<3
0 kommentarer