Tant Agda är här för att stanna!

Vaknade i badkaret av att gurkbitarna jag hade över ögonen gled ner. Så går det när man blir för avslappnad! Känns iaf otroligt skönt att ha matlådorna för den här veckan kirrade, + att pappa ska bjuda på lunch någon dag, att jag tog en promenad och fick rensa huvudet lite + hann ta ett långt varmt bad! Men nu är det sängen som står näst på schemat! Är totalslut och vet att jag kommer vara död imorrn om jag inte kommer i säng snart. Tant Agda är här för att stanna! Nu är det kvällspromenader med ljummet väder, grönt te och varma bad som gäller innan tidig läggdags! Får se hur länge jag står ut med det, eller hur mycket bättre jag kommer må av det?!
   Blev totalt 7 köttfärsåsmatlådor, + en låda över som jag ska ha massa mandlar och nötter i, ska tydligen vara det bästa att småäta under dagen, mycket energi och rätt fett för kroppen! Gud, jag börjar snart låta som hälsofreaken på jobbet, men det går inte att undvika att lyssna på deras diskussioner om vägning, färger, och all annan överdriven fakta, säkert jättenyttigt egentligen att lära sig av, men vet inte riktigt om det passar mig! hahaha :)

Nu ska jag se lite på Kalle och Chokaldfabriken innan jag somnar, en solklar favorit! Johnny Depp, choklad och Tim Burton, kan det bli bättre?! :)



puss puss// en lycklig caro<3
0 kommentarer