Utgången i onsdags

Ja, det är en aningens efter att skriva om något som hände för flera dagar sen. Men jag måste bara berätta om vår helt galna kväll som jag och Ellen hade. Det skulle ju varit hela Longdrink egentligen, men Jennie tappade suget och bangade på målsnöret. Det började med att vi möttes i slussen, tog oss till Baltazar för ett glas vin innan vi kubbade ner till Rocks. Möttes av en milslång kö, lyckades tränga oss fram, och ännu längre fram. Men till knappt någon nytta. Jag var den första att gå in efter att klockan slagit 11 och betalningen började! =/  men ingen ide att deppa utan vi begav oss direkt till baren. Träffade en skum snubbe från THG, jag träffade honom första veckan när jag gick i ettan. Han hjälpte mig och Ernst med att kopiera, med kommentaren " är ni ettor?!" Ja pep vi fram, varpå han svarar " Ja, det märks!" Hahaha! Utöver honom träffade jag två gamla aspisar, Ivo och Dennis, sjukt länge sen man såg dom. Som alltid när man är på kanelen är även ens gamla sura grundskoleklassisar ens bästa kompisar! Så vi pratade lite då och då, trevligt! Chefens dotter var också där, Johanna! Sjukt kul att stöta på henne ute, första gången. Hon har lovat att visa mig och Syrran Göteborgs klubbliv när vi är där i september, något som jag ser väldigt mycket fram emot!
   Träffade lite annat trevligt folk, men för jobbigt att beskriva alla sjuka händelser som jämt sker. Kan iaf sammanfatta med att jag har sett mitt livs snyggaste piercing på sötaste rödtotten, det kommer bilder sen! Samt räddat livet på en för full lebb samt träffat en tjej som sett mig på ett foto när vi var 12, och hon kände igen mig! Det är en för liten värld vi lever i!

Kvällens bästa var när jag och Ellen slutligen vågade oss fram till Daniel, min för närvarande Gud! För er som inte vet vem det, synd men då måste ni läsa på lite mer, och för er som vet vem det är - nästa vecka är det jag som tar med er på hans efterfest! ;) Vi pratade ett tag, jag berättade hur mycket jag dyrkade honom och han var faktiskt väldigt trevligt. Pricken över i kommer när han ger oss en varsin liten bit av att vykort, gratis drink i baren! Först trodde jag att han drev med mig, men han var seriös och det funkade. Jag vill inte skryta, men hur ofta blir man bjuden på öl av en av Stockholm i särklass bästa dj´s?! :) vi lyckades iaf bli det, men så är ju jag och ellen bäst!
   Behövs inte säga så mycket mer än att vi sen blev bjudna på efterfest på spyan, han skulle dit vid 03.30 och kunde skriva upp oss på listen. Nog var det lockande, men jag skulle börja jobba 10, så vi tackade artigt men snällt nej den gången!

Resten av kvällen och natten vimlade vi runt, drack för mycket öl, rökte för mycket cigg och träffade en massa trevliga och skumma människor. Natten var ung och det blev otroligt lyckat! Var hemma runt halv fyra och nöjd över kvällen.



Ja, jag och min jättehaka var i sjunde himlen! <3 :)


puss puss// en trött och lycklig caro<3
0 kommentarer