work work work

Nu är det fjärde dagen, sjukt mycket info har tryckts in i mitt lilla huvud. Var ute med tjejerna igår, jag landade hemma i min säng 03.30 och klockan ringde 7.. jag är så trött att jag är gråtfärdig! =/ men men, snart är det helg, något som jag ser så sjukt mycket fram emot. Ska förmodligen träffa Pluttis, shit vad jag har saknat den mannen. Förstår inte hur man kan sakna någon efter bara en dag el så, men är det något jag är bra på så är det att sakna människor, speciellt en.

Gårdagen var bra, hade sjukt kul hela kvällen. Drack en drink på hela kvällen och fick känna av nykterhetens baksida =/ har aldrig haft så ont i fötterna i hela mitt liv, men det var så sjukt värt det. Har inte skrattat så mycket på länge. Finns ingen jag hellre är ironisk med än med er tjejer!  Helt klockrena!! :D det måste vi göra om!

nu ska jag tillbaka till jobbet :)

Jennie, jag älskar dig! du vet att det är du och jag mot världen<3

puss puss//en arbetande caro<3
0 kommentarer