1 december

Det är något särskilt med dagen idag, det nästintill hänger snart-julafton i luften. Det är nu nedräkningen har börjat! Och som varje år sen jag fyllde fem, så förvandlas jag till just fem år igen, vilket självklart innebär att julkalendern är ett måste! Jag har faktiskt riktigt stora förväntningar på årets, den verkar riktigt rolig. Som den hädare jag är missade jag ju självklart första avsnittet, och vi har ju inget ljud på datorn, panik!! Så om någon känner för att låna ut sin fina bärbara dator under december månad så att jag kan se alla avsnitten vilken tid på dygnet så vore det väldigt bra, hör av er till mig! :) 

För första gången sen barnsben så känns läget helt stabilt, ingen obligatorisk julångest har bosatts sig i mig och december ser ut att bli en riktigt fin och mysig månad :) Kan kanske ha att göra med att julaftonen redan är schemalagd och klar, och att jag hinner med att träffa alla jag vill + att i år har det tillfallit en till att träffa, älskling såklart! :)

Denna månad ska jag fylla på med mysiga filmkvällar, fika på stan, litervis med varm choklad med vispgrädde, julbak och totalgamning av allt som innehåller socker samt träffa alla nära och kära sötnosar! Jag ska strunta i julstressen och verkligen ta mig tid till alla underbara. En hel månad fylld med mys<3

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer