arbetsintervju på g!

Fick nyss ett samtal, och jag har blivit kallad på intervju! Jag ska alldeles strax ut till Märsta, har ingen aning om hur jag ska hitta dit, men det får väll alltid lösa sig. Jag ska ut på en intervju för semlebakning! Lite otippat, men jag sökte jobbet igår och nu ringer dom, så då måste dom tycka om mig?! Skulle egentligen ha intervju den 30, men då är jag ju på kryssningen med sötisarna, så jag fick den framflyttad till idag innan 12!

Det här kommer bli en stressig dag, men förhoppningsvis rolig också. Ska direkt efter intervjun på lunch med pappa, och sen därefter direkt möta upp Naddi för lite julklappsshopping, och därefter direkt till jobbet. Samtidigt som jag måste slå in alla paket och rimma! Jaja, det får gå! :)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Ida

Jädrans vad många jobb du söker:D Men det är ju bra, om du inte trivs så ska du ju inte stanna kvar!