beslutsångest!

Jag fick arbetet på intervjun jag var på tidigare idag. Woho! Jättekul och jag önskar att jag kunde vara glad, men som jag skrev tidigare så har jag hemsk jobbkarma. Arbetet verkar väll helt okej, men det är lönen som är hemsk, 50kr/h och 75kr per avklarad bokning jag gör. Jag har aldrig varit med om en så pass låg lön. Jag skulle tjäna mer pengar på att vara älsklingens personliga slav en dag en vad jag gör där. Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Frågan är om det är värt att prova på och se om jag gör några bokningar, eller om det inte ens är värt det? Jag vet inte!!

Nu ska jag äta bullar, dricka te och försöka slappna av innan jobbet. Samt tänka på sex :)

puss puss//en lycklig caro<3
5 kommentarer
STYLE BY B'N

:D thanks



hugssss

DENISE

ha en bra helg!

Fanny

sv: Ja, jag tycker den är jätte fin! :)

Daniela

Sv: Japp det har jag, en trollslända!

Grattis till jobbet gumman! Kram

Angelica L

God morgon :D

Kram