Expelliarmus!

Chefen smsa nyss och det var lite panik, så det slutade med att min lilla syster ska jobba med mig ute i Alvik på Tomtegalan! Senast vi arbetade ihop var ju nere i GBG på bokmässan, och med tanke på att mammas kollegor så sent som i veckan åter berömde oss för ett utmärkt jobb så kan man ju säga att vi är ett jäkligt bra team! :) Jag tror det kan bli riktigt bra, personerna jag arbetar med är hur roliga som helst, så det kommer nog funka bra med syster. Bara dom ser skillnad på oss, slog det mig nu. Vi kommer båda vara svartklädda... Fasen, räcker det inte med att dom gnäller över att jag och chefen heter lika, nu har jag min kära dubblett med mig. Men det är väll deras problem om dom inte ser skillnad på oss, eller hur syster?! :)
Nu ska jag sluta kika på Harry Potter och fenixorden, även om det är svårt. Just nu håller dom på och lär sig allt bra som Potter lär ut. Lika spännande varje gång! Ska istället ta ett långt bad och ta hand om mig själv lite, känns som det var ett tag sen sist. Känner mig lite möshlig, och det ska vi få bort. Ett varmt bad,många bubblor som luktar gott och senaste Veckorevyn, kan det bli bättre en lugn förmiddag?

ps. jag har världens bästa grej att berätta för er! Så spännande att jag inte vet vart jag ska ta vägen!

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer