fejkade orgasmer.

Innan jag går, har jag lite funderingar om Fejkade orgasmer. Håller på och skriver på en text om ämnet utifrån egna erfarenheter och hur jag tänker kring ämnet. Tänkte försöka ta reda på så mycket jag kan ikväll hos sötparet, för jag förstår det verkligen inte. Hur går det till? Varför? Något man övar upp el kommer det automatiskt? För er som inte fejkar, undrar inte ni hur fejkningar går till? Om någon kan mer om ämnet och är villiga att berätta, så maila gärna el lämna en kommentar :) jag vill veta!



puss puss//en lycklig caro<3
3 kommentarer
HANNA

Tack!

Jaa det rosa läppglanset gillar jag med, tillsammans med nagellacket:)

ronja

heh.. feikandet:) sånt skall man aldrig medge

ronja

bra det. då skulle du vara en säker vinnare genast:) eftersom du kanske är den enda som tänkar delta. måste börja fundera vad jag skall dela ut:) nåt snyggt från australien. följ med i bloggen kring den 24