första jobbdagen!

Igår hade jag min första jobbdag, och det gick superbra! Chefen är jättetrevlig och tjejen jag ska arbeta är både snäll och rolig. Det är supermycket att lära, men jag försöker suga åt mig så mycket kunskap som möjligt. Det bästa av allt är att jag redan trivs, och det känns som jag kommer trivas även för en längre tid. Det växlas mellan att vara mycket att göra och lite lugnare tempo, något som passar mig utmärkt! Mina uppgifter är bland annat att stå i kassan, vid baristaavdelningen, torka bord och kirra disk och lite annat smått och gott, perfekt jobb för mig då jag får springa runt och fixa massa saker som en liten Nissa!

Ska snart iväg på mitt andra jobbpass, räknar stenhårt med att få skriva på papper ikväll och prata lön! Jag är så lycklig över att jag lyckats få ett jobb, och jag är nästintill 95% säker på att det är mitt nu då det kom in en kille igår som ville lämna sin CV, och chefen sa att han redan hade full personal! Så det kan ju bara betyda en sak - att jag fått jobbet!! Och får jag jobbet kommer det innebära heltid 14.30-22.30 mån-fre, så ja, jag kan redan nu säga att jag kommer komma senare till alla kommande HT-kvällar, filmkvällar, mys och annat trevligt! Men sen är jag er resten av natten! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
josefine

åh vad roligt gumman! grattis! höööööör av dej! puss