[email protected]

Sådär, nu finns en helt ny och fräsch mail skapad endast för denna blogg. Har jag skrivit flera gånger att om man har frågor, funderingar, förslag eller något annat trevligt att säga som har med sex, kärlek, relationer eller annat, så är det bara att höra av sig. Men aldrig skrivit min mail. Dessutom så finns det kanske frågor man inte vill lämna bland kommentarerna, sådär öppet.

Men nu finns det alltså en mailadress, [email protected] skriv till denna adress om ni har den minsta lilla funderingen, frågan, faktan eller vad som helst. Jag svarar på allt och tycker att allt som är en undran kräver ett svar. Så ingen fråga är för liten eller för stor! För frågar man inget, så får man heller inget veta ;)

Så kom igen nu, var inte blyga! Det finns nästintill inget jag älskar så mycket som när folk frågar mig om saker som har med sex att göra, kan vara allt från frågor tagna helt ur luften, funderingar, statestik, myter eller ren fakta, jag verkligen älskar att få sprida min kunskap och prata om ett ämne jag älskar och har som stora passion!

Jag svarar antingen direkt här i bloggen, eller mailar tillbaka. Det väljer ni själva :) Anonymt eller med fullständigt personbevis, spelar ingen roll. Så skriv på och få svar ;)


Kom ihåg en sak, mig är det väldigt svårt att göra generad ;)





puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer