I always kiss and tell...

Känner mig lite som en mosad banan, eller som jag supit mig själv under bordet rejält och nu vaknat upp tre dygn senare. Vad jag gjorde igår? Jobbade över 12h varav det mesta bestod av springa fram och tillbaka som en liten nisse på julafton, eller stå och hänga. Så arbetet växlas mellan döstress och dötristess. Men jag älskar det! Alla jag arbetar med är så underbara, jag tycker om varendaste en utav dom! Igår var det kanske inte så spännande människor vi träffade, något sjukhus, men det var kul ändå. Men i måndags, oj oj oj. Då vare liv i luckan. Stockholms Stadsteater hade en bankett, så hela Sveriges teaterelit var på plats och överlämnade sina jackor. Jag förvandlades till en tolvårig stum autografjägare samtidigt som jag försökte hålla jobbfasaden uppe, det var jobbigt kan jag berätta! Jag praktiskt taget slängde fram min galge när jag såg Rikard Wolf komma gåendes emot mig! Höra hans sträva röst på så nära håll, magiskt! Sen att höra han säga, "Ja du kan ta den här med, det är Helenas (helena bergström såklart!!) var obeskrivligt! Utöver det var i princip alla där, utom Persbrandt, jag spanade i tre timmar efter honom... Men säg ett namn och jag bekräftar om han eller hon var där. Men jag blev mest impade av Vanheden, Bibbi Andersson, Ann Petrén, Elisabeth Carlsson och Måns från Pelle Svanslös!!

Kvällens uppdrag sker ute i Gamla Tryckeriet, där Erotikmässan har sitt varje termin, vi har förövrigt också hand om det eventet, jag längtar! Men idag är det Julgalan som jag ska arbeta på. Hade ingen aning om vad det innebar förrän chefen började prata om dom som ska uppträda -Alcazar, Roger Pontare, Marie Sernholt, Amy Diamond och lite fler. Kan nog bli riktigt trevligt. Ska bara försöka att inte göra bort mig inför Andreas Lundstedt, kan nog bli svårt att hålla tungen i mun, inte något jag direkt är känd för...

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer