idolträff och lite julklappstips!

Såg nyss att min stora idol och blivande boss ska ha en liten boksignering på PUB idag och ja, jag ska självklart dit! Så samtidigt som jag kirrar lite julklappar får jag tid över till att prata lite business, kan det bli bättre?! Det är Katerina Janouch som ska ha en signering både idag och imorrn, så ni som fortfarande har julklappar kvar att köpa, passa på att åka dit! Hon har skrivit både sexböcker och romaner, för alla smaker med andra ord! Själv har jag redan alla, men jag tänkte passa på att dela med mig av godbitarna såhär i juletider ;)
Två av mina absoluta sexböcker, bland alla hundra jag läst hitills kommer just från denna underbara kvinna: Orgasmboken, en bok som varenda människa borde äga! Samt hennes nya serie 69-böckerna, där är min favorit 69 sexiga tips! Så har du fortfarande julisar kvar att köpa till din älskling, ta någon av dessa böcker och ni kommer båda få en mycket mysig, sexig och underbar jul tillsammans! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer