Ja, folk fikar på juldagen!

Jobbet gick faktiskt för en gångs skull bra idag, är faktiskt själv förvånad över hur bra det gick. När jag kom till jobbet fick jag en mindre chock, varenda jävla litet bord var fullsatt, har aldrig varit med om det förrut. Fullkomligt ofattbart att folk lämnar sina varma hem och all ouppäten mat för att hellre fika?! Folk är inte kloka!
Till en början var det jag, en av cheferna + hans kompis och två tjejer till. Därefter var jag och ena tjejen, Lina som turades om om kassan och barista-avdelningen. Riktigt bra teamwork måste jag säga! Samt sjukt trevlig och söt tjej, gjorde garanterat jobbet roligare och tiden gick fortare :) Som tur är så jobbar jag med henne imorrn med, så då går tiden kanske lika snabbt igen?!
I vanliga fall så jobbar jag ju med två av bröderna, och eftersom jag fortfarande inte pratar hebreiska, så går tiden rätt långsamt när man inte fattar något och är utanför! Så det blev klart mycket roligare att ha någon rolig att prata med :)

Nu måste jag i säng, ska försöka hinna med en promenad innan jag ska möta upp Ellen för att gå in till stan, för att där möta upp Jennie,Naddi, förhoppningsvis Sanna och sen Natti när hon vaknat till liv! För ni har väll inte missat att årets stora rea börjar imorgon?! :)
Tänkte även dela med mig av mina allra bästa tips på vad ni ska leta efter på rean, och ja, det lutar åt det ekivoka hållet! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer