jag och älsklingen!

Jag är så förtjust i olika typer av listor, och den här handlar inte bara om mig, utan även om älsklingen! Så läs och njut av alla hemlisar ni får veta om oss... ;)

Vad heter ni? Caro och Ludde
Hur träffades ni? Vi gick i samma klass på gymnasiet, sen veckan innan tvåan skulle börja så festade vi nere i rävudden, jag tog hans öl och hånglade upp honom! Efter den kvällen var det vi<3
Hur länge har ni varit tillsammans? 29 dec blir det 3 mån sen nystarten!
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nästintill, haha! Nej men vi ses flera dar i veckan och han kommer förmodligen flytta in på deltid när jag får lägenheten!
Har ni barn? Haha vi är två barn!
Kommer du ihåg er första kyss? Jaa! Så mysigt och helt underbart! Jag minns fortfarande att jag blev så lycklig över hur bra han var på att hångla! Och han är fortfarande lika underbar på att kyssas ;)
Vem är äldst? Han
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon och han är oxe
Vem fyller först på året? Han
Vem är längst? Han, men det är inte överdrivet mycket som skiljer! Typ en skollinjal el så...
Vem sjunger bäst? Jag vill tro att det är jag, men han är en jäkel på att sätta toner!
Håller ni i handen på stan? Så ofta jag får min vilja igenom :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja, vi var vänner och kunde prata om mycket!
Vad har ni gemensamt? Mer än man kan tro, ärligheten, humorn och otroligt mycket ödmjukhet! Samt sexlusten ;)
Blev du kär vid första ögonkastet? Nej, vi var vänner innan och det tog ett tag innan vi kom någon vart, men nu är jag superkär!
Har ni någon speciell låt? Mjaa... Men vi har maträtter och godis :)
Har ni några "fri kort"? Jag förstår inte...
Har ni stora framtidsplaner? Jag har hur många som helst, han har några, men det mesta är flum. Jag är mer ta-dagen-som-den-kommer-person!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, massa gånger!
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Rom!! Ny resa planeras just nu!
Vilket är ert bästa minne? Jag har supermånga små ögonblick som får mitt hjärtat att slå fortare, magen blir varm och hela jag blir lycklig! Vad hans är får han berätta senare ;)
Vem lagar bäst mat? Jag, men vi brukar laga tillsammans
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser, ligger nerbäddade och pratar för länge, ser filmer och myser!
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, många :)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Mjaa, jag i Aspis och han ute på ön
Blir du lätt svartsjuk? Nja, inte överdrivet. Man kan kika på menyer ute, men äta hemma!
Brukar ni bråka? Jag kan räkna våra "bråk" på en hand, så inte mycket alls, bara småtjafs om skitsaker, typ som om vem som ska ha skönaste kudden, han vill spela och jag vill mysa eller när jag vill sova o han är pigg.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar mest
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans ansikte och hår! Rumpan är en dröm ;) Hans ben, hela han är som en grekisk gud! :)
Brukar nån av er prata i sömnen? Njaa, jag gör det bara om jag är halvvaken, detsamma gäller för honom! Askul att höra på när han pratar om mornarna :)

Sådärja, nu vet ni lite mer om mig och älsklingen, hans svar kommer lite senare. Måste tilläggas att det var en aningen tråkiga frågor, men allt här i världen kan ju inte handla om sex eller hur?! ;)

Jag och älsklingen på studenten! Överlyckliga, varma, rosiga kinder och stora leenden, typ som vi precis haft sex ;)


puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer