julaftonen i ett nötskal!

Jag vet inte hur andra gör när dom firar jul, men jag är nästa säker på att vi i vår familj inte gör som alla andra... Vi har våra släktmiddagar under året, så på julen slipper vi allt som har med släkten att göra, oftast är det jag och mamma och sen kommer syrran + man över! Vi ser på SATC, äter choklad, ser Svensson Svenssons och öppnar julisar! Ingen julmusik, ingen jobbig släkt, inget flängnade utan jul på vårt sätt :) Såhär har julen sett ut hitills:

  • SATC-serien är på från allra första början, får gå under hela dagen
  • Släkt och vänner ringer och rings
  • Jag lallar omkring i röda pyjamasbyxor både inne och ute :)
  • Kalori efter kalori intas, idag är dagen då nyttigheter bojkottas!

Nu ska jag slå in de allra sista julisarna framför satc, snart kommer syrran och rodrigo! Ska även öppna min första julis snart, samt öppna paradisasken! :)  God jul alla<3


ps.
blev superglad tidigare idag när två sötisar hörde av sig! Och gud vad jag saknar er!! Ska bjuda hit er båda två, även om ni kommer från motsatta sidor av landet :) saknar er<3

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer