juldagen!

Jag tycker nästan mer om juldagen än själva julafton, den här dagen är så mycket mysigare! Ingen stress, inga jobbiga människor, inga måsten och inga scheman som måste hållas (dvs hinna äta mellan olika tvprogram)! Nej, den är dagen är så mycket bättre. Vår tradition för dagen är att man bara går runt och myser, iklädd pyjamas eller annat mysigt, man går runt och småäter allt gott från gårdagen under hela dagen samtidigt som man leker med sina nya julklappar som nu är uppackade och redo att användas!
När vi var mindre brukade det alltid innebära att jag läste ut alla böcker jag hade fått kvällen innan, som den lilla boknörd jag var, och fortfarande är :)

Så nu ska jag snart äta första målet julmat idag, och många fler kommer det bli. Dock bryts traditionen en aning eftersom jag jobbar i eftermiddag, 14.30-22.30, men jaja, inte mycket att göra åt. Får njuta nu av lugnet och myset så länge det varar!

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Dress Like a Princess

haha eller hur :)

kramar