kärlek på hög nivå!

Kom hem från älsklingen för ett tag sen, helt underbart att vara med honom. Somnade medan han låg och klappade och pratade med mig, och vaknade flera gånger under natten av att han låg jättetätt i min famn! Så phucking underbar känsla, helt perfekt! Tror inte man kan älska någon såhär mycket<3
En del av förmiddagen ägnades åt SingStar, och yes, jag spöade älsklingen i nästan varenda låt. Eller vi vann på dom låtar vi själva valde. Men det är inte så konstigt när han bara väljer skitlåtar! Och precis när jag skulle välja min favorit The Cure - It´s Friday I´m in love, nej nej, nämen då är speltiden slut och han vill inte sjunga mer?! Någon mer än jag som känner lukten av rädsla för att få spö?! :)

Älskar den lilla mannen så mycket, helt otroligt mycket<3

puss puss//en lycklig caro<3

0 kommentarer