äkta kärlek!!

Jag kunde inte låta bli att tjuvlyssna på tre tjejer som satt och pratade igår på cafeét, det är omöjligt att inte göra det när mina uppgifter går ut på att svansa runt deras bord av olika anledningar. En av tjejerna berättade en sån fin historia, jag blev så tagen att jag nästan började gråta bakom kassan.
Hon berättade om ett förhållande hon hade haft tillsammans med en man, allt hade varit jättebra tills dom en dag fick nog och bröt upp totalt, flyttade isär och bröt kontakten helt. Så gick det flera månader, dom hördes inte av och livet fortsatte. Tills en dag 6 månader senare så pratar dom på telefon av en ren slump, och direkt så börjar dom prata och meningar som "Jag älskar dig", "Jag saknar dig", "du är mitt allt" kom upp och då förstod dom hur mycket dom saknade varandra och hur mycket dom betydde för varandra! Så så bestämde dom sig för att ge sitt förhållande en andra chans!

Detta mina sötnosar, detta är ett väldigt gott tecken på att äkta kärlek finns! Ibland är allt som krävs att man ger sin kärlek en andra chans<3

puss puss//en lycklig caro<3
1 kommentar
Daniela

God jul gumman :)