Ligga eller blogga?!

Läste om en Amerikansk undersökning idag som hade en enda fråga: Vad skulle du helst vara utan i två veckor - sex eller internet? Det var totalt 2119 män och kvinnor i blandade åldrar som fick svara på detta och såhär blev resultatet: 70% av männen valde sex framför datorn, men 46% av kvinnorna ansåg att internetuppkopplingen var viktigare under en begränsad period. 95% av både män och kvinnor ansåg att uppkoppling till internet var "Mycket viktigt".

Jag försöker få detta att gå ihop i mitt huvud, hur kan man tycka att lite internet är viktigare än sex, närhet, känslor och lycka?! Amerikanarna är för konstiga för att förstå sig på.
Älskling, jag lovar, det kommer dröja lång lång lång tid innan jag väljer att blogga framför sex med dig ;) <3

Så vad tycker ni? Vad skulle ni helst vara utan i två veckor om ni fick välja - datorn eller sex?!

puss puss//en lycklig caro<3
7 kommentarer
Elsa

Hejhej.

Jag heter Elsa och driver en blogg som heter littlemisselsa, jag har haft flera bloggar, men ´jag tänkte satsa på denna. Min blogg skulle behöva en lite knuff. så kika gärna förbi och lämna en kommentar !

pusspådig!

Sara

Tack, :D Kram

AnneLi

SV:

Nej faktiskt inte, vad heter boken? :)

Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2008/december/vinn-ett-superpresentkort-varde-1000-.html#comment



TÄVLING SOM BARA PÅGÅR T.O.M. 21 IKVÄLL, STOR CHANS ATT VINNA ETT PRESENTKORT VÄRDE 1000:-, MISSA INTE

Bella

Jaa sommar och utonlands är bäst!

Daniela

Amerikanare är störda i huvudet, vem väljer internet framför sex?

Ida

Ibland kan man ju undra om amerikanerna är av denna värld, de har en sjuk syn på många saker och ting!