lite vissen...

Jag är lika pigg som en kall fiskpinne. Känslomässigt just nu känner jag mig lite som en sloknande röd tulipan, som inte fått vatten på ett tag och sippar förgäves av de sista dropparna.  Vaknade nyss och jag ska vara på jobbet om 53min, lyckades somna med smink och linser så jag är inte direkt toppnotch. + att jag mår illa av bara tanken på att klunka kaffe, men vad kan man göra? Jag fick i mig tre koppar på förra passet medan killarna bangade efter 1½ koppar. Tror en bra investering just nu är energidryck! Får kirra det imorgon.
Nu måste jag pussla ihop mitt ansikte, hälla i mig kaffe och göra mig iordning. Måste även hinna förbi biblioteket innan jag börjar, annars får jag en räkning, ej posititvt! Men jag tänker inte klaga, jag har jobb och det innebär pengar, det är ett roligt jobb som pengarna kommer nästintill gratis, så jag kan inte klaga :)

Nästa inlägg, senare ikväll kommer handla om veckans absolut bästa tips! Tro mig, det här vill ni veta! ;)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer