Lön från sandys!

Rättvisans Riddare ska segra! - Gustav Svensson, Svensson svensson! Ungefär så jag känner mig, jag har nämligen fått in pengar från Sandys! Woho! Äntligen! Jag ringde ju honom i måndags, men då var han ju så upptagen och sa att jag skulle ringa senare och la på. Men jag gick ju till jobbet och tänkte ringa senare under kvällen. Men istället ringer han hem till oss, och mamma är på honom som en liten hök! Han säger att han inte fått mina uppgifter, varpå hon ger mina siffror, och tvingar honom att upprepa det. + att han skulle sätta över alla pengarna på en gång, och han sa att han skulle se vad han kunde göra åt det. Tadaaa - nu är pengarna på kontot och det känns så bra! :)

Ska snart göra mig iordning, ska åka runt 16.30 så är jag i Alvik i god tid, hatar att komma röd i ansiktet, varm och halvsvettig. Då är jag hellre där för tidigt. Senare ikväll blir det myskväll hos sötparet med Sing Star och planering! :) något som jag ser mycket fram emot :)

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
josefine

carooooo! vart tog du vägen i tisdags? vad hände? :/ puss från owe

Anonym

hahaha inte ja heller innan angelica berättade det ;-)