lördag.

Vaknade runt halv 11 och fick nästan 8 timmas sömn iaf. Har precis taget en powerwalk och ska snart äta frukost och duscha. Ska möta upp Ellen vid medis 12.40 och åka ut till Sanna. Därfeter ska vi ut till Gustavsberg och gå på lite mysiga andrasorteringar av porslin och fynda julklappar! Mitt största mål är dom underbara Marimekkoskålarna från Iitalla! Så underbart snygga och jag räknar med ett kanonpris :)

Får se om jag hinner skriva något mer innan jobbet sen, börjar 17.00-01.30. Kanske något mysigt inlägg inpå småtimmarna?! Fördelen med jobbet är att jag får massa tid över till att skriva ner massa smågrejer och ideér :)

puss puss//en lycklig caro<3
8 kommentarer
Dress Like a Princess

Ha en bra lördag gumman

Fanny

sv: ja, visst var den sööt :D

Dress Like a Princess

Jajjemän jag va på VRs mingel :) Va du också där?

Kram

Anonym

nej jag har inte hittat symbolen för fem ännu:/

STYLE BY B'N

Hur enkelt som helst :) men man gör alla olik! sök på google så hittar du!



HUGS

Daniela

Nu är det upplagt :D

thea

du har en väldigt söt blogg =)

kolla gärna in min, just nu har jag utlottning av ett presentkort, va med i den =)

Sara

Vilken fin blogg du har! Rolig att läsa. :) Har du bloggkoll?