lucky underwear

Jag satt och tänkte på julklappar och kom på att underkläder är ju nästan alltid det bästa att ge bort i present, så varför inte ett par till älsklingen? Sen kom jag på en ännu bättre ide, att vi skulle ha matchande, lite halvtöntigt men ändå sött på samma gång :) och då han älskar Björn Borg, så varför inte hans allra senaste kollektion Lucky Underwear.  Själv tycker jag att tjejmodellen är jättefin och perfekt par att mysa och gå omkring i! Men killarnas, mjaa, dom finns bara i modellen Trunk (vad det nu innebär) vilket gör att kallingarna knappt har några ben. Men vad tycker ni? Är dom snygga eller inte, kan inte rikigt bestämma mig. Älskling, vad tycker du, vill du hitta dessa under granen i år? :)



puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
STYLE BY B'N

Lindex :)

Daniela

Jag har haft en bra helg =)

men den har tagit på alla mina krafter så jag är helt slut idag.. :)