måndag.

Var uppe med tuppen imorrse och fixade lite saker. Nu ska jag äta frukost framför tvn med top model, finns inget bättre program just nu, eller det är snarare det enda program jag kikar på just nu. Vet inte varför men jag har fastnat för programmet totalt och har sett varenda omgång om och om igen. Helt underbar serie och jag avgudar Tyra!
Senare ska jag in och möta upp Naddi för lite inköp av de absolut sista julisarna, har redan bestämt vad det ska bli åt en viss person ;)
Kan fortfarande inte förstå att det är julafton om två dagar, för mig hade det lika gärna kunna vara i mitten av oktober, fast mamma fått något fel och börjat julpynta lite tidigare i år. Ungefär så känns det, lite sorligt faktiskt.
Men men, man får väll göra det bästa av situationen och hoppas att julkänslan infinner sig i magen på julaftons morgon :)

puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer