måndag.

Kom hem från pappa för ett litet tag sen, var på verkstan klockan 7 imorrse, vaken sedan 6 och ja, jag var som en treåring som blivit väckt mitt i eftermiddagsvilan, alla som varit barnvakt vet hur förjävliga dom barnen är...
Men dagen gick relativt fort och vi hade ganska kul, han är så rolig min lilla pappa, fast man skrattar mer åt honom än med honom! Det roligaste är när han pratar om Martin Timell som om dom vore gamla kompisar, och han pratar bara om honom som Martin, så det är lite svårt att hänga med. Men jag kan meddela från en säker källa att "Martin är ett riktigt galen i Soshi, och äter det till lunch varje dag, fem dagar i veckan", det kunde man inte tro va?! ;) 
Vi hann med att rensa hela verkstaden och slänga ett helt års gamla tidningar, ölburkar och pantburkar, samt vandra omkring på ett jättefint tak vid drottninggatan! Åh vad jag älskar att vandra omkring på tak, detta var 7 våningar + vind, så fin utsikt! Sen spelar det ingen roll att jag har höjdskräck och att det var snorhalt, ändå mysigt och trevligt. Lite som Karlsson på taket fast live :)

puss puss//en lycklig caro<3 
0 kommentarer