måndag kväll.

Pratade nyss med ellen, ska träffa henne imorrn över en fika och tänkte passa på att inhandla lite julklappar. Tänkte göra morgondagen till en riktigt hurtig dag och klara av så mycket saker som möjligt imorgon, så har man det gjort. Har så mycket saker att se fram emot, så många människor att träffa och så mycket saker som kommer hända, då kan det nog vara bra med lite döda dagar här och där. Nu ska jag bädda ner mig och kika på någon mysig film och kika så länge jag orkar. Fick inte överdrivet mycket sömn inatt då älsklingen har den söta vanan att bli superpratglad precis när man ska sova :) jättemysigt i vanliga fall, men inte lika mysigt när man ska upp tidigt dagen efter, då blir jag lätt vresig och putt, förlåt igen för det älskling<3

godnatt allihopa :)

puss puss//en lycklig caro<3

2 kommentarer
Angelica L

Härligt att höra :D

Det är bra med mig med!

Hoppas du får en fin dag.

Kram

neftaly

haha ja;) tack detsamma!:D