min julafton!

Ja, jag kan medge att den här julen blev bra, riktigt bra om man bara bortser från vissa småsaker. Men på det stora hela så var det supermysigt! När syrran+familj kom så blev det Kalle och sen Kan du Vissla Johanna, därefter massa massa mat, lite paus, ost och kex, lite paus, hjortronparfait! Däremellan massa choklad, godis, lussebullar och peppisar! Samt massa glögg i olika smaker och julmust :) mums! Tror min kropp har fått en riktigt fettchock idag :)
Och var det någon mer än jag som älskade Lasse Kronér? Jag tycker verkligen han var urkul, jag hoppas han får vara värd nästa år! Efter det här programmet har ni en som ska börja kika på Digeloo. Det är något mysigt över honom, tror det är hans jultomtesöta figur och hans göteborgska! Mmm, göteborg!!<3

Ska snart krypa ner i sängen, skriva ner massa överflödiga tanker och sen sova. Men först lite bilder på mina julisar jag fått idag!

puss puss//en lycklig caro<3
2 kommentarer
Dress Like a Princess

:) Godmorgon gumman!

Gynning

Hoppas du får en fortsatt trevlig jul helg!