mina fina!

Julshoppingen var med ellen, jennie och naddi. Sanna har precis fått öroninflammation och Natti har inte vaknat ännu, så det var vi fyra som gjorde stan. Blir så glad och lycklig av att umgås med mina sötnosar, det är liksom en känsla som hänger kvar efteråt. Så även om jobbet börjar om 33min, så är jag fortfarande glad som en sol och skrattig, lite som en kompisförälskelse som sker varje gång vi ses! Ni är guld värda min små cookies<3

När man väll funnit guldkornen, tro mig det kan ta tid, men det finns få till antalet, och jag har den stora lyckan att ha flera i min omgivning! Det viktiga är att man inte glömmer bort varandra eller tar varandra för givet. Jag tror stenhårt på vänskap livet ut, och med dessa underbara vet jag att jag har en låååång framtid med framöver<3







puss puss//en lycklig caro<3
0 kommentarer